من…!مرا که میشنـاسی؟! خودممکسی شبیه هیچکس!کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنیمهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!...