دلنوشته

خرید بک لینک
سلام به همگی

حالتون خوبه؟من...ای بدنیستم خداروشکر....5شنبه این هفته قراره بریم

حرم البته من شایدنرم ینی حوصلشوندارم مخصوصا اینکه بادوستام برم

ای کاش پسربودم خیلی راحت خودم میتونستم برموچندروزازهمه ی

ادمادورباشم...دوره ...دوروووپدرم قراره5شنبه بره کربلا بااینکه خیلی

اذیتم میکنه امادلم واسش تنگ میشه

من خییییییییییلی زیادگریه میکنم...شایدبگین لوسم...اره شایدامایه

اتفاقاتی توبچگی واسم افتاده که الان من اینجوری زودرنجم...به هرحال

نبایدغمگین باشم من بایدبخندم باید..راستی وبه من موض وعه خاصی

نداره همه چی داره هم شادهم عاشقانه...ولی اگه تک موضوعی باشه

خیلی جالب نمیشه تکراری میشه...

ارادت...پریا

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: دلنوشته,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته هاي دلنشين,دلنوشته های دلتنگی,دلنوشته غمگین,دلنوشته زیبا,دلنوشته های مادرانه,دلنوشته هاي مادرانه,دلنوشته های عاشقانه زیبا,دلنوشته پاییزی, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

صفحه بندی