باتوام

خرید بک لینک

با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست

کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست

رفتیو دلتنگیم در خانه تنها ماند

بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند

رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند

گریه ی من بی صدا ماند

بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را

از خودم از زندگی پا پس کشیدن را

معنی با دیگرانت شاد دیدن را

پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را

دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین مرا آزرده بعد از تو

آنچه با من بود بی تو ماندن بود

در خیابان های باران خورده بعد از تو

خواب رویا تو شوق فردا تو

از جهان تنها تو رو می خواهم اما تو

جای دل کندن جان بخواه از من

من که میمیرم برای زندگی با تو

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: باتوام كهنه رفيق,با توام کهنه رفیق,با توام کوبانی,با توام ای حضرت باران,با توام ای شعر,من باتوام,اهنگ باتواميرتتلو, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

صفحه بندی