
سلام به همگی حالتون خوبه؟من...ای بدنیستم خداروشکر....5شنبه این هفته قراره بریم xa0 حرم البته من شایدنرم ینی حوصلشوندارم مخصوصا اینکه بادوستام برم xa0 ای کاش پسربودم خیلی راحت خودم میتونستم برموچندروزازهمه ی xa0 ادمادورباشم...دوره ...دوروووپدرم قراره5شنبه بره کربلاxa0xa0 بااینکه خیلی xa0 اذیتم میکنه امادلم واسش تنگ میشه xa0 من خییییییییییلی زیادگریه میکنم...شایدبگین لوسم...اره شایدامایه xa0 اتفاقاتی توبچگی واسم افتاده که الان من اینجوری زودرنجم...به هرحال xa0 نبایدغمگین باشم من بایدبخندم با...
ادامه مطلب