
با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست xa0 کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست xa0 رفتیو دلتنگیم در خانه تنها ماند xa0 بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند xa0 رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند xa0 گریه ی من بی صدا ماند xa0 xa0 بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را xa0 از خودم از زندگی پا پس کشیدن را xa0 معنی با دیگرانت شاد دیدن را xa0 پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را xa0 xa0 دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین مرا آزرده بعد از تو xa0 آنچه با من بود بی تو ماندن بود xa0 در خیابان های باران خور...
ادامه مطلب