برم
حرمامام رضا....اخه 1ساله نرفتم دلم هوای حرموکرده
میخام
بعدازچن وقتی که نمازنخوندم...بعدازحرم که اومدم
دوباره نمازاموبخونم...برام دعاکنید...ممنون...بارالها
دعای مراپذیرنده وبه ندایم التفات کننده وبه زاریم رحم
اورنده وصدایم راشنونده باش بارالهادراین زمانوحال
ودرزمان حاجات دیگرمرابه غیرخودت حواله نکن امین.
یواشکی دوست دارم...ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: سلامی دوباره,سلامی دوباره به ریگاباد,سلامی دوباره خسرو شکیبایی,سلامي دوباره,سلامی دوباره به دوستان,سلامي دوباره به ريگ اباد,سلامی دوباره مسیح محقق,سلامی دوباره خسرو شکیبایی متن,دکلمه سلامی دوباره خسرو شکیبایی,شعر سلامی دوباره, نویسنده: بازدید: 2