یواشکی دوست دارم

خرید بک لینک
سلام به همگی!امیدوارم خوب باشین..منم خوبم فقط درگیر امتحانامم..این روزا تغییرات زیادی کردم شاید مشخص نشه اما واقعا تغییر کردم..نگرشم به زندگی عوض شده..دیگه گیر دادنای پدرم اذیتم نمیکنه و یه جورایی درکش میکنم که رو دخترش حساس باشه...یادمه یه روزی یکی بهم گف : مشخصه که از سیری زیاد الکی بهانه میاری..آره واقعا من اینقدر خوشبختی رو سخت میدیدم که خوشی زده بود زیر دلم و یکارایی میکردم که...البته من از کارای گذشتم پشیمون نیستم...هرکاری کردم برای سرکوب نشدن احساساتم بود..همین!من خوشبختم چون پدرم با دستان پینه بسته کار میکنه و حسرت چیزی توی دلم نیست...شاید خیلی از چیزایی که بقیه دارن و من ندارم و برامم مهم نیست اما همینکه پدر و مادرم خوشحالن مهمه..من یاد گرفتم توقع ام از زندگی پایین باشه و همیشه سعی کردم همینطور باشه...من از اون دخترایی نیستم که برای هر مجلسی لباس بگیرم یا برم آرایشگاه...تا حالا هم یادم نمیاد برای مجلسی آرایشگاه رفته باشم یا بیشتر از100 ت خرج کرده باشم برای لباس...خوشبختی از نظر من اینه که کنار آدمایی باشی که دوسشون داری...دعا کنین امتحانا بخیر بگذره...ارادتمند شم یواشکی دوست دارم...ادامه مطلب

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 13:16

با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست رفتیو دلتنگیم در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند گریه ی من بی صدا ماند بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را از خودم از زندگی پا پس کشیدن را معنی با دیگرانت شاد دیدن را پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین مرا آزرده بعد از تو آنچه با من بود بی تو ماندن بود در خیابان های باران خورده بعد از تو خواب رویا تو شوق فردا تو از جهان تنها تو رو می خواهم اما تو جای دل کندن جان بخواه از من من که میمیرم برای زندگی با تو یواشکی دوست دارم...ادامه مطلب

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: باتوام كهنه رفيق,با توام کهنه رفیق,با توام کوبانی,با توام ای حضرت باران,با توام ای شعر,من باتوام,اهنگ باتواميرتتلو, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

سلام به همگیحالتون خوبه؟من...ای بدنیستم خداروشکر....5شنبه این هفته قراره بریم حرم البته من شایدنرم ینی حوصلشوندارم مخصوصا اینکه بادوستام برم ای کاش پسربودم خیلی راحت خودم میتونستم برموچندروزازهمه ی ادمادورباشم...دوره ...دوروووپدرم قراره5شنبه بره کربلا بااینکه خیلی اذیتم میکنه امادلم واسش تنگ میشه من خییییییییییلی زیادگریه میکنم...شایدبگین لوسم...اره شایدامایه اتفاقاتی توبچگی واسم افتاده که الان من اینجوری زودرنجم...به هرحال نبایدغمگین باشم من بایدبخندم باید..راستی وبه من موض وعه خاصی نداره همه چی داره هم شادهم عاشقانه...ولی اگه تک موضوعی باشه خیلی جالب نمیشه تکراری میشه... ارادت...پریا یواشکی دوست دارم...ادامه مطلب

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: دلنوشته,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته هاي دلنشين,دلنوشته های دلتنگی,دلنوشته غمگین,دلنوشته زیبا,دلنوشته های مادرانه,دلنوشته هاي مادرانه,دلنوشته های عاشقانه زیبا,دلنوشته پاییزی, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

باورکنیدتک تک ادمهازخمی اند هرکس دردخودش رادارد دغدغه ومشغله ی خودش رادار باورکنیدذنهاخسته اند..قلبهازخمی اند...زبانهابسته اند برایدیگران ارزوکنیم بهترینهارا...یاری کنیم یکدیگرراتازندگی برایمان لذتبخش شود...ادمهاارام ارام پیرمیشوند..ادمهادریک لحظه بایک تلفن.. یک پیامک..یک جمله..یک اتفاق..یک دیررسیدن..یک نیامدن..یک بایدبروم..بایک تمام کنیم پیرمیشوند...ادمهارالحظه ها پیر نمیکنندادمهاراادمهاپیرمیکنند ...ارادتمند شماپریا یواشکی دوست دارم...ادامه مطلب

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: باورکنید تا ببینید,باورکنید تا ببینید وین دایر,کتاب باورکنیدتاببینید, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:18

سلام به همگی عصرتون بخیر...

هیچی نمیخاستم بگم...فقط براتون ارزوی سلامتی دارم وامیدوارم حالتون

خوب باشه...

همین واسم دعاکنیدرفقاحاله من که عااااااااااالیست

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: سلام,سلام دانلود,سلام عليكم,سلامتك,سلامتی,سلامات,سلام بمبئی,سلام دانك,سلام صبح بخیر,سلامت, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

صفحه بندی