
سلام به همگی عصرتون بخیر... هیچی نمیخاستم بگم...فقط براتون ارزوی سلامتی دارم وامیدوارم حالتون خوب باشه... همین واسم دعاکنیدرفقاحاله من که عااااااااااالیست...
ادامه مطلب
من قراره بالطفه یکی ازدبیرامون5شنبه هفته ی اینده xa0 برم xa0 حرمامام رضا....اخه 1ساله نرفتم دلم هوای حرموکرده xa0 میخام xa0 بعدازچن وقتی که نمازنخوندم...بعدازحرم که اومدم xa0 دوباره نمازاموبخونم...برام دعاکنید...ممنون...بارالها xa0 دعای مراپذیرنده وبه ندایم التفات کننده وبه زاریم رحم xa0 اورنده وصدایم راشنونده باشxa0 بارالهادراین زمانوحال xa0 ودرزمان حاجات دیگرمرابه غیرخودت حواله نکن امین....
ادامه مطلب